Morning maj 26




God morgon!
Morgon var kommen för mig redan 4.30 imorse! Då ville Isabella upp, okej att jag är en morgon människa men det går inte ens att gilla läget när man måste vara vaken halv 5 på morgonen, hon gjorde samma sak igår! Jag la henne brevid mig i sängen men jag kan absolut inte somna när hon är i min säng längre, förra veckan så kröp hon ju rakt ut från sängen! Världens tur att hon landade mjukt, det låg nämligen ett stort överkast och två tröjor på hennes landningsbana. Jag däremot blev traumatiserad. Vår säng är väldigt hög! Och det får aldrig någonsin ske igen. Så mina ögon var stora som bambis imorse när hon fick vara i min säng en stund och mina armar höll henne fast tätt intill mig. Hennes små sylvassa naglar måste verkligen klippas och filas ordentligt idag! Hon nöp sig fast i mina armar, hon ville inte vara i min säng ens, så klockan 6 fick hon äntligen ut och fara runt på golvet. Hon har sån energ min lilla älsklingi! Nu har hon precis somnat och återhämtar ny energi! Jag däremot hämtar lite energi i en kopp kaffe.




Kommentarer
Postat av: cec

fan va söt hon är! det ser ut som hon kryper nästan är det på gång ?

puss <3

2010-05-26 @ 09:40:19
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: therese och oliwer

Vilken liten sötnos och så mycket hår hon har, fint :)

Hur gammal är hon?

2010-05-26 @ 09:57:59
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: cec

oj va duuktig tjeeej! =) nej jag visste inte heller att du hade börjat igen det va liv som sa det ja ba YES haha :D ja men säg till när du kan så står denise redo med vaxet haha . pusss!

2010-05-26 @ 10:48:03
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

Åhh stackars lillen! :( hänt mig med, en gång var hennes landningsbana en kopplingssladd, som är tjock o hård..blödde som tusan.. :( usch

Elysia sover aldrig med mig, men på morgonen myser vi o när ja vet ja KAN slumra till då brukar ja knyta ett band runt min hand o en runt hennes hahah (lärt mig från morsan) de funkar faktiskt, hon får inte ont heller, den sitter lätt så lätt-



åhh, synd! du borde sagt till igår då hade ja skrivit upp dig! :( de va sista dan igår, nåja, man kan alltid gå fler gånger o betala själv, de kostar inte så mkt :)



hon är såååå sööt på bilderna dessutom!

2010-05-26 @ 11:00:30
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

Ja eller hur, har också mina funderingar på att sluta att blogga eller suta med bilden men vem vill läsa då? :S



Vad söt Isabella är, när var det hon var född? November va?



Jo vi bor i Borås, hur kom du att tänka på det?



Kram till er

2010-05-26 @ 11:01:28
URL: http://kwamrak.blogg.se/
Postat av: Liv

Söötisar! <3

2010-05-26 @ 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0