Sweet as sugar


Söndagskväll.. Mysigt, vi har grillat idag och nu sitter jag och äter snask som vanligt. Allt är i sin ordning alltså! Borde dra ner på sötsaker men det går helt enkelt inte. Varje kväll blir jag som besatt av alla sötsaker. Min lilla sötsak Isabella har fått en "gammaldags" hallonmössa också på tal om sötsaker! Jag har velat ha en sån till henne ett tag, så när jag var inne på H&M i fredags så fanns det ett litet hallon kvar, vilken tur! Nu vill jag ha en jordgubbe till henne också!

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

YOU ARE BACK! Fan, jag gillar det! Vi är hemma från Herman nu förresten. Ska vi ta en sväng på stan eller så nu i veckan?



Fina ni är. Lika snygg unge som mamma, höhöööööö.



Kram

2010-05-16 @ 21:03:38
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

Åh tackar! :) jo, haha , hon är väldigt snabb med allt, hon är väldigt stor för sin ålder också, folk reagerar när de ser henne (storleksmässigt alltså haha) man får väl ta det som en komplimang!



Jo, jag brukar gå på Uppenbarelsekyrkans Öppna Förskola, de är dunderbra..är jättenöjd med dem, men varje gång vi varit dit har elysia blivit svårt sjuk... och har inte varit där på ett bra tag med tanke på att jag släpper ut henne på gräset i parker, där finns det gott om barn, annars har jag gått några gånger till liljeholmens öppna. de är väl helt ok, inte så mkt aktiviteter men många mammor man kan bli vänner med :)



vad kul det ska bli och se er lille flicka igen, hon har blivit sååå stor och super gullig!



Kram :)

2010-05-16 @ 23:06:10
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/
Postat av: Sophie

Kom in på din blogg vi Finni, otroligt söt liten tjej du har! Måste få fråga vad har du för barnvagn?

2010-05-17 @ 18:41:14
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0